Nieuws

8 september 2023

Office manager (24 – 32 uur)

Ben jij op zoek naar een baan met een ruime diversiteit aan verantwoordelijkheden en heb je affiniteit
met de bouwwereld? Vind je het leuk om er voor te zorgen dat alles op kantoor op rolletjes loopt én
ben je een kei op het gebied van communicatie en social media? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Functieomschrijving

Als officemanager ben je verantwoordelijk voor interne en externe kantoorzaken. Je fungeert als
eerste telefonische aanspreekpunt voor kopers, partners en andere belanghebbenden. Je overziet
een aantal administratieve taken zoals het inboeken van facturen en opstellen van formele brieven.
Als spil van het bedrijf zorg jij voor een vlekkeloze organisatie, ondersteun jij de dagelijkse gang van
zaken, de directie en het verkoopteam. Je bent dan ook in staat om ad hoc mee te helpen aan de
verkoop van projecten.

Daarnaast krijg je de mogelijkheid om je te specialiseren op het gebied van directe marketing. Je
vindt het leuk om in de lead te zijn als het aankomt op het maken van interessante en leuke content
voor onze social media accounts en website.

Profiel

  • HBO werk- en denkniveau
  • Communicatief vaardig
  • Pro in plannen en organiseren
  • Enthousiast en leergierig

Kenmerken

Jij bezit over uitstekende communicatievaardigheden en bent flexibel in je werkzaamheden. Je bent
proactief en in staat om orde op zaken te stellen. Je hebt kennis en interesse in een commerciële
organisatie en je vindt het leuk om je creativiteit kwijt te kunnen middels directe marketing taken.
Daarnaast kun jij je zowel zelfstandig als in samenwerkingsverband goed redden.

Werken bij Vazet

Als Vazet staan we middenin de bouwwereld. Wij brengen de bouwwereld en eindgebruikers samen
en regisseren het volledige proces van initiatief tot oplevering. Door in de bouwketen verbindend
samen te werken realiseren we woonoplossingen slimmer, sneller en goedkoper. Dit doen wij met
een team van 11 collega’s. Samen streven we er elke dag naar om het Vazet DNA uit te dragen.

Dit doen we door productief samenwerken te combineren met gezelligheid! Zo lunchen we standaard
elke dinsdag gezamenlijk en organiseren we jaarlijks een aantal teamuitjes.

Wat bieden wij?

Bij Vazet werken we in een informele cultuur met veel ruimte voor initiatief en
doorgroeimogelijkheden. Vazet biedt goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden die passen
bij deze functie, we stemmen ze graag op jouw behoefte af.

Ben jij enthousiast?

Reageer dan, voor 25 september, met cv en motivatie naar bdleeuw@vazet.nl. Voor vragen kun je contact opnemen met
Bert de Leeuw (directeur) via 06 52 62 94 18.